لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
شخصیت و اعتماد به نفس نداشتیم

شخصیت و اعتماد به نفس نداشتیم

پاتریس اورا اعتراف می کند که یوونتوس در تساوی 1‐1 با لیون در لیگ قهرمانان بی شخصیت بوده ایت و خستگی و مشکلات دیگر تنها بهانه هستند.

 

پنالتی گنسالو ایگوایین یووه را جلو انداخت، اما دفاع ناگهان خاموش شد و کُرنتین تُلیسو 5 دقیقه مانده به پایان بازی را مساوی کرد.

 

اورا به مدیاست پرمیوم گفت:

 

وقتی گل می خورید، همواره یک جای کار اشتباه بوده است. البته از نظر من این مشکل واقعی نبود، چرا که با توجه به عملکردی که داشتیم این گل در هر دقیقه ی بازی می توانست به ثمر برسد. شرم آور است که در 20 دقیقه ی آخر ما شخصیت نداشتیم و اعتماد به نفسمان را از دست دادیم، اما حقیقت همین است.

 

عمو پت ادامه داد:

 

خستگی و مشکلات دیگر تنها بهانه هستند، ما باید صادق باشیم. تیمی هستیم که به توانایی هایمان ایمان داریم، اما در حال حاضر خیلی در این بازی خیلی عقب نشستیم و کنترل بازی را از دست دادیم. همه ی ما عصبانی هستیم. باید امروز می بردیم تا صعودمان را مسجل کنیم، حالا باید برویم و برای کسب نتیجه در سویا بجنگیم. لحظه ی دشواری است، اما دنیا به آخر نرسیده است.

 

او در پایان گفت:

 

از اینکه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم عصبانی هستم اما به این معنی نیست که بابتش شب ها خوابم نبرد. اگر به این تیم ایمان نداشتم، از مربی می خواستم که دیگر به من بازی ندهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: